.
De vraag
Na ruim tien jaar was er vanuit Bjørn Aris de wens om de website van Return on People een make-over te geven. In de eerste plaats een nieuwe layout om de uitstraling helemaal 2018-ready te maken. In de tweede plaats waren alle teksten op de site aan een opfrisbeurt toe. En uiteraard moet de hele website op alle devices te bezoeken zijn.
De oplossing
We zijn gestart met het vernieuwen van het logo. Voorheen een letterbeeld met een japanse uitstraling, nu een logo dat staat voor de transformatie die je dankzij Return on People kunt doormaken. De middelste kring is de persoon bij het startpunt, de drie opvolgende ringen zijn de drie programma’s van Return on People en de laatste ring is de persoon die een groei heeft doorgemaakt. Het kleine ringetje staat voor Return on People / Bjørn Aris, die ervoor zorgt dat de transformatie mogelijk is.
Aan de hand van het logo en het daarbij gemaakte kleurenpalet en de prachtige beelden van Mark Horn, ontwierpen we de website en bouwden deze op in WordPress. Martine van den Houten herschreef alle teksten naar heldere, bondige en SEO-geoptimaliseerde verhalen. De site vind je op www.returnonpeople.nl
Specs
Opdrachtgever
Bjørn Aris / Return on People
Fotografie
Mark Horn
Ontwerp en tekst
Layout: Hanneke van der Meer
Tekst: Martine van den Houten