door hanneke | 09-11-2019
De vraag Movir, arbeidsongeschiktheidsverzekeraar, wilde een magazine lanceren om de zelfscan onder de aandacht te brengen. Daarnaast heeft Movir meerdere producten nodig die binnen de nieuwe branding vallen qua stijl. De oplossing We maakten een online magazine in...
door hanneke | 02-11-2019
De vraag De Kathedrale Koorschool in Utrecht had al jaren een logo dat moeilijk bruikbaar was op t-shirts, banners en andere uitingen. Bovendien wilden ze een logo dat meer indruk maakte, lekker fel was en de Koorschool een frisse uitstraling gaf. De oplossing We...
door hanneke | 02-11-2019
De vraag Kinderzwerfboek – onderdeel van Nationaal Fonds Kinderhulp – blijft groeien. ‘Leesplezier voor álle kinderen!’ is het motto. Omdat ze door willen blijven groeien, is het belangrijk om consistente vormgeving te hebben die...
door hanneke | 18-09-2019
De vraag SchrijfSchrijf was op zoek naar een visuele vertaling van data over de stroom vluchtelingen die tussen 2014 en 2018 tussen landen bewoog. Dit om een artikel in het blad ‘Mede’ van Kansfonds kracht bij te zetten. De oplossing We maakten een...
door hanneke | 05-09-2018
De vraag Het onderzoekscentrum van Amsterdam UMC, het Amsterdam Reproduction & Development centre (AR&D) wilde hun jaarverslag presenteren in een mooie vorm. Omdat het research centrum valt onder Amsterdam UMC was het de wens om de nieuwe huisstijl van de...